13 september 2008

Hejsan.
Lördag och är lite trött, kanske är på grund av allt skolarbete från tidigare i veckan... Who knows?
Satt och läste i min bok vi har i samhäll, och det stod ett ganska bra journalist ordspråk där, "Om en hund biter Svensson, är det knappast någon nyhet. Däremot om Svensson biter hunden -- Då har man en nyhet!"
Mycket bra tycker jag ;)
Jag tycker det är dumt att nästan alla roliga platser i Västerås inte är handikappanpassade. D v s att det finns hiss osv. Där får ni anledningen till att jag inte var på SILK i torsdags kväll. Som alla andra. Fy, så orättvist tycker jag. Men jag kommer ju så klart hitta något annat partyställe, don't you think so?
Jag har faktiskt ingenting mer att skriva för tillfället.
Vi får se när jag hittar på något kul.
xoxo // Cicci

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar