Tisdag, och förlåååt att jag inte skrev igår *skäms*. Jag hade faktiskt varken tid eller ork för det. Ähum. Men nu skriver jag iallafall! I skolan idag hade vi inte lektioner, utan istället hade vi lekar, typ "hela havet stormar" och så skulle man iscensätta en kort monolog av en fransk dramaförfattare.
Okej, ingen gillade vårt lags bidrag till det, (haha), men vår var seriösare än de andras bidrag.
I alla fall.
Efter våra små lekar (plus fika, icke att förglömma!), var det dags för oss att göra den årliga Skoljoggen, eller som det heter på Rudbeck, "Rudbeckslunken".
Fatta vad fult och mobbat namn!
Då blev man tvungen att gå fem km fram och tillbaka, mycket ansträngande.
När vi var tillbaka skulle vi bli nollade i klassen, men feg och tråkig och för att jag har "vill inte vara till besvär"-syndromet, så stack jag till Anna istället.
Har inte varit på Hammarby på evigheter, och det ser så liiiitet ut nu när man tänker efter... Hmm.
Vi bakade scones iallafall :D mycket gott!
Sen var det väl åter dags att komma hem, och nu så sitter jag här. Helt slut.
Funderar om jag verkligen ska gå på gymnasiefesten på torsdag. Det återstår att se...
Nä, nu vill jag sova eller något, slappa framför kära gamla youtube kanske?
Skriver mera, och jag lovar att det blir i morgon den här gången. Om jag inte skulle dö så klart, men det ska vi väl kunna undvika ^^...
Puss och kram
Håller du fortfarande kontakten med Anna??
SvaraRaderaJag ska på gymnasiefesten! Har redan biljett ^^