23 februari 2012

Helg!

Är med min svägerska Sofia och ska vara med henne i ungefär hela helgen hade jag tänkt. Snart ska vi börja laga mat. I morgon ska vi till stan och sen ska vi till universitetet och kolla in ett stycke pjäs som spexet gjort! Wilhelm Tell eller Allt man behöver ryms i en tunna heter den. Spelas på Örebro Universitet, i aulan. Biljetterna kostar såhär:

Vuxen: 120 kr

Student: 100 kr
Kårmedlem: 80 kr
Barn/Ungdom t.o.m. 17 år: 50 kr


Se den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar