Ser ut som en idisslande kossa, men det bjuder jag på...?!
Börjar gilla det här med att höra min egen röst i bloggen *ego*. Haha, men .. kommer fortsätta med videobloggandet ett tag framöver tills jag tröttnat förmodligen. Hissa eller dissa?!
Sökte på kossa och hamnade här. (skyll inte på mig skyll på google) men har iaf slagit ihjäl 5min på att lyssna på allt från hår till tradera kombinerat med ett galet tuggummi :) så jag får tacka för 5 underbart underhållande minuter. brukar inte läsa bloggar men detta var lättsmält så det var trevligt. ska se om jag kan hitta tillbaka fler ggr för mer underhållning när man jobbar natt :)
Sökte på kossa och hamnade här. (skyll inte på mig skyll på google) men har iaf slagit ihjäl 5min på att lyssna på allt från hår till tradera kombinerat med ett galet tuggummi :) så jag får tacka för 5 underbart underhållande minuter. brukar inte läsa bloggar men detta var lättsmält så det var trevligt. ska se om jag kan hitta tillbaka fler ggr för mer underhållning när man jobbar natt :)
SvaraRaderaHaha! Vad bra att jag är underhållande för någon ;) titta gärna in fler gånger!!!
SvaraRadera