Låter inte helt ok just nu, har åkt på en riktig jävla förkylning. Inte kul alls. Därför väljer jag att skrivblogga idag istället för att göra min nyfunna passion, videoblogga! Ok, vad har hänt sen sist? Jo igår kom jag och Thommy hem från Västerås som vi var i i helgen.
I fredags var jag på tjejkväll med fina "gamla" vänner, Johanna, Elin, Madde, Andrea och Sandra! Jättekul att ses igen, hade glömt hur tjattriga vi kunde vara, haha! Sen på lördagsmorgonen stack jag till frisören och färgade håret - rött! Riktigt snyggt är det om jag får säga det själv, men det är inte lika shiny som annars vid hårfärgning vilket är lite synd. Men det kanske beror på att jag är sjuk, håret är inte vidare glansigt om jag är det nämligen. Annars är det bara att köpa en massa inpackningar så får ni se på glans.
På kvällen i alla fall var jag och Astrid hos mina föräldrar och åt middag samt kollade på Andra chansen/Melodifestivalen på tv, och sen kollade vi på en halv film med Woody Allen, som var rätt ok. Vi kollade såklart färdigt på den dagen efter, hehehe. Efter maten drog vi ut till Tabazco och där mötte vi upp Thommy och så hade vi en trevlig kväll till kanske ett då vi drog hemåt! Sen gick vi och la oss när vi kom hem!
Dagen efter gjorde vi inte så mycket förutom att kolla på filmen från gårdagen samt Bodyguard. Alltså nej, inte bara för att Whitney Houston tyvärr gått bort, men för att ingen av oss sett den förut! Sen vid fem-tiden skulle vi dra oss mot tåget så vi hann åka hem till Örebro, och nu är vi hemma och myser framför Simpsons! :) Ha en trevlig kväll ;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar