13 augusti 2013

Going on in a slow pace

Det här med att göra saker i en lagom takt har förut aldrig varit min grej riktigt. Nu känns det dock helt annorlunda och jag tycker nästan att det känns heligt på något märkligt sätt, att ta saker i en långsam takt. Lagom sådär. Jag vet inte varför jag blivit så filosofisk på senaste tiden, men å andra sidan har nog ingen dött av det. Eller jo, tyvärr har det ju skett att någon dött på grund av åsikter. Men det får bli ett annat inlägg. Just nu ... vill jag bara vara. Jag är helt okej med att ta en dag i taget och med det även "en sak i taget". Det känns lugnare så. Även om saker faktiskt inte blir som jag vill, så är det jätteskönt att kunna ta dagen som den kommer. Prova det någon gång!

Nu ska jag fortsätta lyssna på Counting Crows, ett band som jag börjat lyssna mer och mer på de senaste två månaderna (den här låten är bra). Så länge kan ni få en "pinfärsk" webcambild på mig (mest eftersom jag är lite nyfiken på hur bra den fungerar, den nya på min nya dator alltså.
Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar