23 augusti 2008

So, this is my blog...

Vet egentligen inte vad en blogg är bra för, jag har redan massa vänner jag kan snacka skit om med men, äh skitsamma ;)
Dagen idag har börjat bra, har äntligen fastnat i en bok, "Exhäxorna" av Jane Moore. Jag gillar namnet på författaren, det låter så... brittiskt på något sätt. Ja, jag gillar brittiska namn av någon konstig anledning. I alla fall. Ska städa rummet idag, kul va? Otroligt tråkigt, men jag kan säga att det behövs verkligen!!!
Sitter just nu och lyssnar på "We are the world", OMG vad fula de är i musikvideon!
Men ja, de gjorde det ju för en god sak. Så USA framstår som godhjärtade och resten av världen inte bryr sig. Liksom.
Men asså, det är så bara.

Nä, lägger ut en liten vers ur låten I just called to say I love you av Stevie Wonder. Gullig ju!

"I just called to say I love youI just called to say how much I care
I just called to say I love you
And I mean it from the bottom of my heart"

That's all from me today! See yah 2morrow
Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar