24 augusti 2008

Shululu

Varit och shoppat på Hälla med mamma idag. Hittade bl.a. en vit skjorta och en skitsnygg svart topp från H&M och så diverse underkläder från Lindex. Köpte även två pkt hårfärg, måste bättra på det mörka lite, inför skolstarten ;)... Annars så har dagen varit ganska så ok, förutom att resten av familjen kom hem igen från deras båtövernattningstur. Så skönt att ha huset för sig själv liksom!
Snackade typ med pojkvännen till kl 01 på natten, mycket trevligt samtal (a).
Just det, jag börjar ju gymnasiet imorgon! OMG, haha. Blir superroligt att byta klass, och därmed få nya vänner, ehm ja, om de inte skulle hata mig dvs :P
Nä, men det ska jag väl kunna fixa så de inte gör...
Btw, har en låt på gång här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar