I alla fall. Jag har funderat lite, och kommit fram till en sak.
Det här bloggandet är ungefär som terapi för mig. Ungefär att (okej, inte en enda människa läser den här bloggen, men ändå) man kan få skriva av sig lite, utan att någon ska komma med kommentarer, typ "men sluta gnäll, blablabla". Jag är uttråkad. Kräftskiva ikväll med Soffia, som jag nämnde igår :]. Ska bli mycket trevligt, tror jag. Det får helt enkelt min förkylning bestämma. Som det ser ut nu har jag värsta menssymptomerna, dvs tjurig all the time. Inte direkt så bra. Hon vill tvinga mig att titta på Sweeney Todd, vilken jag fick i födelsedagspresent. Men, eh jag har inte kollat färdigt på grund av... Att jag är en fegis. Så, nu är det sagt. Jag är svag för skådespelare som Johnny Depp och Helena Bonham Carter, men jag gillar ändå inte att man skär halsen av någon. Nej, där går gränsen. Långt.
Jag kan skymta en lång och sömnlös natt... Creepy!
Oooh, jag har en så perfekt rolig humor! Jag älskar min ironi!!!! Och jag är ego, and I there's nothing you can do about it. Puss på att jag är uttråkad. Big time. I morse kom jag även på att jag kanske borde satsa på en karriär inom yrket psykolog. Jag är ju rent utav själv ett sådant offer så ja, hjälpa andra vore väl inte fel? Det tåls att tänka på.
Jag har för övrigt fått en ny kompis i klassen, Felicia heter hon. Jag älskar hennes ögon. Så livfulla liksom. Men jag är inte kär i henne, nej nej. Jag är nog en emohippie. Älskar allting, och älskar svart smink!
Försökte övertala min vän att inte dricka alkohol då hon bara är 14 år. Nix, det fungerade inte så bra. Hon förstod inte att hjärncellerna som man har förloras inte bara när man är så ung, utan de försvinner för gott. Det är därför man ska, om man nu ska dricka, börja när man är vuxen. Då har dessutom alla organen i kroppen hunnit växa färdigt, och då tar de inte lika mycket skada av alkoholen. Nog sagt av tant Cecilia. Jag älskar att moralpredika för människor. Jag känner mig så vuxen då. Men inte är jag mogen, nej nej. Långt ifrån faktiskt. Självklart är jag också en fjortis ibland, men det mår man bara bra av. Bara man trivs med sig själv så ordnar sig det mesta.
Det var allt från mig idag. Skriver mera imorgon<3

Du har en läsare iaf ;) Har du inte kollat klart på sweeeney todd?? men cissi! ja, den är lite äcklig, men försök se bortom allt blod xD
SvaraRadera