5 september 2008

fredag och, just det, sjuk

Great! Idag är jag inte bara hemma, jag är sjuk och har dessutom börjat hosta. Does life get any more better? Det får ju framtiden utvisa, eller något.
Min älskling överger mig ikväll, hos en kompis, och jag är faktiskt lite glad för det. Inte med det att han i princip gör det, men att han är lite social tycker jag om. Bara för att han ska må bra!
Uuuh, jag gillar min nya klass tror jag. Enda "problemet" är väl att nästan alla är värsta miljönissarna, which I dislike. A lot. Okej, klart det är bra att bry sig om naturen och sånt, till viss mån! Jag stör mig på att alla tjatar om att "rädda miljön, blablabla" ja, den är viktig för att vi ska överleva. Men ändå...
Kräftskiva imorgon med Soffia med respektive familjer, alias Badanka' på bilddagboken. BEVAKA HENNE!
Jag har börjat bli lite obsessed med japanskt harajuku mode by the way. Mycket gulligt, kawaii, whatever!!!
Bilder:








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar