16 september 2008

Saknad<3

Uuuuh, jag är ett periodmonster! Big time. Skäller och är sur på alla, nästan. Jag saknar min kille. Varför ska landet Sverige vara så fucking avlångt för? Det gör att avståndet mellan oss just nu är ca 35 MIL. D v s, suck och stön. (Jag älskar dig. Bara så du vet.) Och jag hatar allvarligt talat att skälla på honom. Det gör ont i hjärtat när jag vi grälar. Han är allt just nu. Och så bråkar vi liksom? Hallå, vad är det för fel med mig?
Vill vara med dig ju
Vill känna dina andetag mot mig
Vill höra din röst viska i mitt öra, "jag älskar dig"
Fan att du inte är här
Du är saknad<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar