17 september 2008

Studiedag o ny frisyr

Hejsan.
Nej, jag vet att gymnasier inte ska ha studiedagar men vi hade det. SUG PÅ DEN VA?! ;O
Haha, förlåt... *ger fel associationer*
Jag klippte mig idag också, very exciting. Eller inte.
Känner mig very not inspired att skriva någonting idag. Fy, jag ska till UM nästa vecka. Håll mig i handen någon?(a)
Jag är nervöööös... Fast nej, just det. Andrea erbjöd ju sig att följa med. Min onsdag är räddad people! *trött*

Jag är sur på allting idag
PusssY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar