8 augusti 2013

I'm not a slut, I just love love

God dag! Jag sitter och lyssnar på Pink för tillfället. Hon är en jävligt bra artist har jag kommit fram till under senare tid, kanske mest för att hennes nuvarande låttexter passar väl ihop med hur mina känslor håller på just nu. Ja, vad gör jag den här veckan då? Jo jag väntar med spänning på att fylla 21, vilket jag gör på lördag den 10:e augusti. Då är tanken att jag ska ut med några vänner på restaurang och ha det allmänt trevligt! Trevligt är bra, trevliga saker bör man göra minst en gång per dag för att man ska bli en sån där glad person. En sån som jag faktiskt är just nu dessutom. Det känns jättejätteskönt. Annars gör jag inte så mycket.

Jag var hos min sjukgymnast i morse och fixade och trixade med mina ben. Mest för att jag ska kunna hålla ner svullnaden som inte behöver öka mer, utan den ska snarare minska. För er som inte vet det har jag extremt svullna ben (speciellt under sommaren eftersom det är varmt och med kombinationen att jag sitter i rullstol blir det helt enkelt inte så bra), och det blev en mindre chock för mig när jag vägde mig senast när jag låg på sjukhuset.

Från att ha vägt 83 kilo (jag vet, det är mycket!) så vägde jag nu 75, efter en vecka. Herregud, vad mycket vätska jag blivit av med! Känner mig lite som en kamel, om jag ska vara ärlig, haha. Så det går ju helt klart åt rätt håll, och jag känner mig mycket piggare! Så nu är det hårdträning som gäller, mest för benen men också för resten av mig. Det här ser jag fram emot! Ja, mer än såhär orkar jag inte skriva men vi hörs!




Jämförelsebild på mig! Kolla ansiktet, liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar