Hejsan alla som båder läser, och inte läser denna blogg. Ja, fy på mig, har inte bloggat på ungefär fyra dagar. Har iallafall som ursäkt att jag haft fullt upp med att börja ettan, första ring, första året på gymnasiet, ja men ni fattar.
Idag så hittade jag en ny kompis, Therese :)<3
Vi gick på stan under håltimmen som blev, hehe.
Älsklingen kommer imorgon!<3333
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar