4 september 2008

sjuk!

Men jippie. Hemma och sjuk idag, just en snygg start på första hela skolveckan i gymnasiet. Wo.. Ho.. eller nåt.
Bortsett från min "sjukdom" har väl veckan varit helt okej. Tog skolfoto igår och kan ju lugnt säga att det sög med vädret, regn regn och åter regn!!!
Jag är trött -__-'
Ska försöka sova lite nu, bloggar kanske senare ikväll.
PussY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar