Okej, jag ska sluta lova saker, som t ex att jag ska uppdatera min blogg dagligen. Det har jag inte tid för, there are way to much studies to do. Kan dra dagarna som jag inte skrivit något om lite snabbt för er.
Onsdag: Mycket, jag upprepar mycket, långsam dag. Det kan ha att göra med faktumet att vi hade 5 h hål, fast i och för sig så gick jag och Maja till Spicy Hot och åt lunch, hahah, det var en lunch värd att minnas! Väl därefter gick jag till min sånglektion på Växhuset, och sjöng "Can you feel the love tonight", som jag också ska sjunga på min kusins dop.
Sen hade vi kör och blev indelade i olika stämmor. Jag blev sopran ett som vanligt.
Torsdag: Den här dagen var den tristaste dagen i världshistorien. Allvarligt talat. Hela dagen borde vara censurerad, så tråkig var den!
Fredag (dvs idag): Inte en så lång dag idag, jag började klockan 8 och slutade klockan 13. Första lektionen var urtrist historialektion, men efter den lektionen hade vi svenska. På svenskan berättade vår lärare att vi skulle få en vikarie i svenska den kommande veckan, och varför? Jo, det var så att han och sin sambo hade smitit iväg på lunchrasten och ja, got married kort och gott! Så nu ska de iväg till Rom och gifta sig kyrkligt där. Gulligt :)
Och nu sitter jag här.
Tråkigt, men sant.
C'ya// Cicci
5h !?! Jiizes, ni har väl inte så varje onsdag va?
SvaraRaderaNär är dopet?
dopet är den 18/10 :)
SvaraRaderaoch nej, klart vi inte har, men vi har faktiskt 2½ h hål varje onsdag... that's soft!