7 september 2008

Trött, arg, sjuk och ledsen

Jag är så sjukt trött på allt! Seriöst, vad man än gör blir det bara helt jävla fel!
Här försöker man vara så trevlig som det går mot sin pojkvän, men icke sa nicke, här får man inte ens ett hjärta tillbaka. Argghh, jag är sur. Bara för att jag inte kan tolka "jag ska på "fest" med morsan och ta kort på henne, smsar ikväll<3">
Det betyder nämligen på killspråk, (jag säger det här nu så jag ska kunna skälla ut dig senare imorgon). Jag är ett offer, I know. Men ändå, ett "jag smsar ikväll" är ett "jag smsar ikväll". Liksom...
Tycker ni som läser denna blogg att jag borde känna mig som en näktergal inuti en bur av det här förhållandet? Sanningen att säga så gör jag det ibland.
Anledningen till att jag inte lämnar honom är den självklara; jag älskar honom så in i helvete! Men jag borde lära mig att säga ifrån mer. Det är viktigt att göra det, men jag har alltid varit asdålig på det. Känns nämligen som om det är mig det är fel på och inte den andra parten. Jag är väl rädd för att jag ska lägga för mycket "fel" på den andra, så därför skyller jag allt på mig istället. Okej, det mesta.

Fast jag är glad för en sak. Jag har fått en äkta skinnjacka! Från the 70's! OMG, jag är nästan kär i den *lyrisk*. Den är helsvart med beige foder inuti. Perfekt att ha den på hösten nu ju, så den kom som en skänk från ovan, hehe... Neej, det här är inte en modeblogg, men jag måste säga att jag är riktigt sexig i den. Faktiskt.
Jag har förresten fått upp ögonen för Panic! At The Disco igen. De är riktigt bra om man lyssnar på deras gamla låtar faktiskt..
Okej, nu orkar jag inte skriva mer, too many things is twirling around in my head right now.
Skriver mera i morgon, jag lovarY puss

1 kommentar:

  1. Jag tycker(om jag får lägga mig i =P) att du inte borde tänka för mkt och övertolka. Visst borde du säga ifrån om det är något som du känner dig obekväm med, men tänk på att sebbe kanske inte förstår vissa saker. Berätta hur du känner först(inga utskällningar xD), och om det inte blir bättre så.. ja. Då betyder det att han inte bryr sig helt enkelt.

    Det är rätt roligt att leka relationsrådgivare, heheh... Skinnjackan låter asnygg, måste få se! Du kanske kan lägga upp en bild?

    Och btw, Panic at the disco har tagit bort utropstecknet..

    SvaraRadera