30 juli 2013

Alltid ska saker hända!

Ni vet ju att jag skulle på bilresa till Italien förrförra veckan? Jodå, vi kom iväg och allt. Problemet som uppstod någonstans i Italien när vi väl kom dit stavas rosfeber. En jävlig version av det. I mitt ben. IGEN. Så jag ligger på USÖ:s infektionsklinik, inte så kul. Dock bättre att överleva än att stanna kvar i Italien. Men lite suger det. Har ju redan varit på sjukhus i år trodde jag, men nej det räckte tydligen inte. Jaja, börjar bli bättre i alla fall och jag får ha besök så jag ska inte klaga. Jag har dessutom fått låna en universitetskompis dator eftersom min kraschat. Så snällt så det finns inte! Nä men jag klarar mig. Tröttsamt att se samma saker varje dag nu bara, men kommer nog hem till slutet av den här veckan om läkaren får rätt. Skönt att han håller med mig tycker jag, så jag slipper tjata mig kvar. Vore ju så dumt att få något värre... Nu vet ni hur jag har det i alla fall!

(PS, Min digitalkamera är kvar med resten av familjen som är på resan men som kommer hem idag så bilder kommer ingen undan! DS.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar