16 juli 2013

Italien!

I morgon drar jag, mamma, pappa och min bror med bilen mot Italien. Vi åker först till Göteborg där vi ska åka färja till Kiel (Tyskland för er som inte kan geografi, men det är okej, jag kan inte geografi heller) och sen åker vi ... någonstans. Jag har helt glömt bort att fråga mamma var vi ska stanna någonstans (för det finns ju i alla fall två länder mellan Tyskland och Italien) innan slutmålet, men det lär jag väl märka om inte annat. Det här ska i vilket fall som helst bli superkul! Det blir nog ännu mer kul om jag slipper min nuvarande mensvärk, men SÅ kul får jag nog inte ha det tror jag. Woho, love being a girl (ja, det gör jag faktiskt. Men inte mens. Mens är kladdigt. Uäh.).

Idag har jag inte gjort något speciellt i alla fall. Är i lägenheten för första gången på länge, och nu börjar den bli tömd på T:s grejer. Känns fruktansvärt märkligt, måste jag säga. Men ändå skönt. Skönt för att det är ännu ett kapitel i mitt liv som är avslutat - men märkligt eftersom vi ändå bodde tillsammans i två år. Nåväl, det blir intressant att se vad livet har att erbjuda till hösten istället.

Jag ska i vilket fall som helst läsa specialpedagogik på universitetet. Fy fan vad kul det ska bli rent ut sagt! Har längtat ihjäl mig efter att få läsa den kursen så det ska bli hur kul som helst att äntligen få göra det. Åh, vad pepp jag är! Hoppas bara inte att jag blir besviken, men det tror jag nog inte. Sa jag att jag var pepp?! Nej, men hörni. Nu kommer jag i alla fall att vara borta i ungefär två veckor. Får se om jag bloggar. Förmodligen kanske en gång i alla fall. Kameran är med, om inte annat. Nu bör jag nog sova i alla fall. Men vi hörs!


CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar