25 december 2013

Årsresumé

Januari: Kommer inte ihåg så mycket från januari 2013 men
 jag vet att det inte hände så mycket då. Vi började med en ny kurs då, och lärde känna lite nytt folk i Örebro.
Februari: Suddigt det med, haha. Började må dåligt på allvar från och med februari i alla fall.
Mars: Fick bakterier i magen som gjorde att jag behövde ligga inne på sjukhus en och en halv vecka med en massa dropp. Inte det roligaste, hehe.
April: Försökte åka till Västerås så mycket som möjligt för jag inte trivdes hemma.
Maj: Gjorde slut med T. Det var ett förbannat svårt och jobbigt beslut men det behövdes tyvärr. Vi gjorde inte så mycket nytta för varandra mer... Men vi är vänner nu!
Juni: Halvnjöt av att vara singel, dejtade som en galning.
Juli: Träffade en kille, M, som jag trodde det skulle gå jättebra med men nä. Hade kul ett tag i alla fall. Fick åka hem akut från Italien och ligga på sjukhus (igen) för ett sår i min fot som orsakade rosfeber. Skitkul. Tyvärr inte sista gången för i år. Bestämde mig även för att bli ljusare i håret igen på allvar.
Augusti: Fyllde 21, hade jättetrevlig fest för mig på restaurang. Åkte in på sjukhus igen för samma sak som i juli. Blev nästan tal om amputation av mitt ben. Mådde skit. Amalia flyttade in tillsammans med mig i lägenheten.
September: Sjukhus igen... I en månad i sträck. Började läsa specialpedagogik på universitetet samtidigt!
Oktober: Äntligen blev jag frisläppt från sjukhuset! Såret började läka på allvar! Började även prata med P.
November: Träffade äntligen P "irl" och vi klickade rätt fort. Här börjar året gå åt rätt håll igen.
December: Bestämde med P att vi skulle göra det "officiellt" att vi var tillsammans, så då gjorde vi det. Julafton. Såret nästan läkt!


Vad som sen komma skall vet ingen men jag hoppas FAN att 2014 blir bättre än 2013. Hehe. Låter lovande med P i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar